Σάββατο 16 Απριλίου 2011

Δοκιμαστική Λειτουργία Ηλεκτρονικής Εφαρμογής Απογραφής
Καλημέρα σας,
Η νέα ηλεκτρονική υπηρεσία της Απογραφής είναι πλέον γεγονός.
Η νέα αυτή Ηλεκτρονική Υπηρεσία που έρχεται σε συνέχεια του έργου της απογραφής, στοχεύει, στην ανάδειξη και την καλύτερη αξιοποίηση των δυνατοτήτων των δημοσίων υπαλλήλων και στην παροχή όλων των απαραίτητων δεδομένων και εργαλείων προς τη Δημόσια Διοίκηση για την αποτελεσματικότερη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού της. Επίσης, αποτελεί μια οριζόντια δράση που μαζί με άλλες, όπως το πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ, βασίζεται στην αποδοτική και βιώσιμη αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) από την Ελληνική Δημόσια Διοίκηση και Αυτοδιοίκηση.

 Α’ Φάση Απογραφής
Το διάστημα 12 Ιουλίου έως και 23 Ιουλίου 2010, πραγματοποιήθηκε η Ά Φάση της απογραφής, που περιλάμβανε την  απογραφή του πάσης φύσεως προσωπικού του δημοσίου, των Ν.Π.Δ.Δ. και των ΟΤΑ Α΄και Β΄βαθμού. Η απογραφή αυτή πραγματοποιήθηκε μέσω της ιστοσελίδας http://apografi.gov.gr.
Το σύνολο των μοναδικών απογραφέντων ήταν 768.009 άτομα.
 Β’ Φάση Απογραφής
 Η δεύτερη φάση περιλαμβάνει τα παρακάτω στάδια:
(α) την πιστοποίηση των Προϊσταμένων των Διευθύνσεων Διοικητικού ή Προσωπικού, έτσι ώστε να έχουν πρόσβαση στα στοιχεία του ανθρώπινου δυναμικού τους (έχει ήδη ξεκινήσει
(β) την απογραφή όσων δεν απογράφησαν λόγω κωλύματος και όσων προσλήφθηκαν μετά τον Ιούλιο του 2010

(γ) τη διόρθωση/επικαιροποίηση των στοιχείων των ήδη απογεγραμμένων 
Με την ολοκλήρωση του έργου, η Δημόσια Διοίκηση θα έχει αποκτήσει:

    • Ένα ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης ανθρωπίνου δυναμικού το οποίο θα διαλειτουργεί και με την Ενιαία Αρχή Πληρωμών
    • Μια πλήρη καταγραφή του ανθρωπίνου δυναμικού της Δημόσιας Διοίκησης
    • Μια διαδικασία επικαιροποίησης και συντήρησης των παραπάνω αποτελεσμάτων
    • Ένα ανθρώπινο δίκτυο που θα έχει αποκτήσει την απαιτούμενη τεχνογνωσία και κουλτούρα ώστε να λειτουργεί αποτελεσματικά τις εφαρμογές

Η εφαρμογή της Απογραφής βρίσκεται σε στάδιο δοκιμαστικής λειτουργίας. Οι αλλαγές που πραγματοποιείτε στα στοιχεία σας θα ισχύουν.
Ως στελέχη πληροφορικής των Υπουργείων, έχετε επιλεγεί να χρησιμοποιήσετε από τους πρώτους την εφαρμογή, η οποία σταδιακά θα δοθεί σε όλους τους δημοσίους υπαλλήλους.
Η εφαρμογή είναι προσβάσιμη από την διεύθυνση: https://apografi.gov.gr/ap
Πρόσβαση έχετε με 2 τρόπους:
  • Με χρήση του λογαριασμού TAXISnet (εφόσον έχετε)
  • Σε περίπτωση που δεν έχετε λογαριασμό TAXISnet εισάγοντας στο πεδίο Username τον ΑΦΜ σας και στο πεδίο Password τον Αριθμό Ειδοποίησης του εκκαθαριστικού σημειώματος για το οικονομικό έτος 2010 (στο εκκαθαριστικό αναφέρεται ως «αρ. ειδ/σης»).
Σημείωση: Αν διαθέτετε κωδικούς TAXISnet η πρόσβασή σας γίνεται αποκλειστικά με αυτούς και όχι με τον 2ο τρόπο.
Στην εφαρμογή θα δείτε τα στοιχεία σας όπως τα συμπληρώσατε τον Ιούλιο και επί αυτών θα έχετε την δυνατότητα να κάνετε διορθώσεις/προσθήκες. Μπορείτε να κάνετε αλλαγές όσες φορές επιθυμείτε.
Μπορείτε να επικαιροποιήσετε τα στοιχεία σας μόνο εάν έχετε ήδη απογραφεί. Εάν όχι θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τον διευθυντή Προσωπικού/Διοικητικού της υπηρεσίας σας για να σας δώσει αυτή την δυνατότητα.

Πριν δοθεί η εφαρμογή σε όλους, θα θέλαμε τη βοήθεια και τα πολύτιμα σχόλια σας προκειμένου να βελτιωθεί και να εξαλειφθούν τυχόν προβλήματα.
Παρακαλούμε στείλτε τα σχόλια σας συμπληρώνοντας τη φόρμα που βρίσκεται στη διεύθυνση:
Σε κάθε βήμα της εφαρμογής υπάρχουν αναλυτικές οδηγίες στο παράθυρο που εμφανίζεται επιλέγοντας τον σύνδεσμο Βοήθεια, ενώ υπάρχει και pdf αρχείο (εγχειρίδιο χρήσης) με λεπτομερείς οδηγίες.
Ευχαριστούμε,
Ομάδα Διαχείρισης Έργου Απογραφής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου